lördag 24 september 2011

Flykten

Sitter här på balkongen hos min mor i utkanten av Linköping stad. Jag har denna helg flytt min kos för att plugga ifatt så jag klarar tentan nästa vecka. Mycket intressant ämne sociologi men som man säger: Ju mer man kan desto mindre vet man.
Av säkra källor vet jag att Z har haft en fantastiskt glad och busig dag. Men en far & son dag kan väl inte gå fel?! Det har smaskats glass, busat, storhandlats dammsugare... ja...en kanondag med andra ord.

Det blir ett mycket kort inlägg ikväll för jag är lite orolig att den  nu inpluggade texten kommer ramla ut när jag sitter i en onaturlig ställning, djupt lutat över det lilla balkongbordet. Så jag tar det säkra före det osäkra och avrundar nu... eller knyter ihop säcken... konstigt uttryck.

Trevlig kväll mina vänner!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar