fredag 13 april 2012

Ilandsproblem

Attans bananer.
Nu har jag alltså suttit här och skrivit årets längsta inlägg... och vad hände??? Jo, allt bara försvann. Förbaskade skitdator...
Jo, cilla har kort stubin ikväll som kanske märks. Men det var kanske meningen att min försvunna text aldrig skulle publicerats.
Jag får väl komma på något nytt... som min tenta som jag idag fick tillbaka. "Godkänd" stod det slarvigt skrivet uppe i högra hörnet. Godkänt. Vanligtvis skulle jag hjulat några varv men denna dag spred sig en besvikelse över mig. Jag hade kallt räknat med ett Vg.. högsta betyg. Jag var så säker att jag dansade VG-dansen i morse. Men inte då. Börjar jag att sacka efter?
Jag tyckte att jag skrivit så otroligt bra men så var visst inte fallet. Men det är väl den uttröttade hjärnan som inte fungerar längre.
Ne, nu är det allt lite deppigt. "Ilandsproblem" skriker någon högt. "Verkligen" svarar jag men tycker nog ändå att de gott kunde pillat dit ett V framför det godkända.
Om ett par veckor är det dags igen och då... då ska jag allt visa de torra professorerna vad jag kan. Stollar!!!

Natti go`vänner

1 kommentar:

  1. Du har blivit tilldelad en Blogger Appreciation Award. En stark, känslofylld och ärlig blogg som förtjänar uppmärksamhet!

    SvaraRadera