lördag 19 maj 2012

Tickelitack

Konstigt... jag vaknade nyss känns det som men lika sjutton är det snart läggdags igen. På ett sätt är det gött att tiden går fort nu när man längtar så efter att få träffa alla härliga familjer på Ågrenska nästa vecka... samtidigt så innebär den översnabba minutvisaren mer stress. Men oavsett min hyperaktiva klocka så har jag fått mitt skolarbete färdigt idag och jag han till och med att umgås lite med Z innan han nu kröp isäng. På tal om säng ja... jag är så nervös för hur det kommer att gå med sömnen för Z på Ågrenska. Där finns inga specialsängar och dessutom är Z inte alls förtjust i att jag ligger i samma rum som honom...eller jo, han tycker det är bra då han istället för att sova kommer att leka. Men vem vet... ett miljöombyte kanske triggar igång sömnen hos raketen... mirakel kan ju ske. Huvudsaken de har kaffeservice dygnet runt... eller en kaffebryggare så kommer det att gå galant fast det finns en liiiten risk att vi ser till att ingen får sova. Z har ju inte för vana att leka tyst direkt.

Jag ska nog inhandla en påse med öronproppar till de andra i förbyggande syfte. ;-)

Ha en underbar lördagkväll go´vänner!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej! Ibland känns det som om den här veckan vill man inte sova något för man vill bara prata och lära känna alla så mycket som möjligt. Man är nog mer trött än utvilad när man kommer därifrån...Ha de gott.

    Eva

    SvaraRadera