fredag 3 februari 2012

Kung Bore och glöggen.

14 minusgrader och torpargrund är inget bra recept på normal kroppstemperatur. Lägg till gamla höga tvåglasfönster som är lika täta som ett vindskydd från -42 och Kung Bore som kämpar att få komma in med enligt han tillfredställande resultat. JAG FRYSER!
Z är lika varmblodig som far sin så de två går det ingen större nöd på... inte mig heller just nu eftersom jag hittade en glöggflaska sedan jul som jag låter hetta upp min blå materia.
Z mår mycket bättre nu så det var ett kortvarigt besök av magsjukan. Varken karln eller jag har ännu fått det lilla magviruset...peppar, peppar.

Jag har faktiskt absolut inget vettigt att skriva om idag då jag är sååå trött. Allt jag kan tänka på är ett varmt täcke och en skön sövande kudde så på återseende mina vänner.

Ha en underbar mysfredag go´vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar